معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: حضور تماشاگران از ۱۵ آذر در ورزشگاه‌ها با حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت و رعایت نکات بهداشتی بدون مانع است.

محسن فرهادی معاون فنی و مرکز سلامت محیط و ارت بهداشت در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه شهر آورد امسال بدون تماشاگر انجام خواهد شد، اظهار کرد:دو بازی فوتبال قبل به صورت پایلوت با حضور تماشاگران برگزار شد که به دلیل نواقص انجام این کار و با هدف بررسی آسیب شناسی و رفع مسائل و مشکلات دیگر بازی های لیگ بدون حضور تماشاچی انجام می شود. بازی شهر آورد که قبل از ۱۵ آذر ماه برگزار می شود بدون تماشاگر خواهد بود و فوتبال دوستان بازی را از خانه تماشا کنند.

او ادامه داد: با تصویب طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در جلسه ستاد ملی کرونا ، مقرر شده است محدودیت های هوشمند  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بر پایه واکسیناسیون و با یک انضباطی بازگشایی ها انجام شود. هدف گذاری شده تا طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها از ۱۵ آذر ماه شروع شود.

سمت بیان کرد: بر ساس مصوبه ستاد ملی کرونا درب ورزشگاه ها و استادیوم فوتبال از ۱۵ آذر ماه به روی تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال و سایر رشته های ورزشی در سراسر کشور باز خواهد شد و تماشاگران باید در هنگام ورود به ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی هر دو دز واکسن را تزریق کرده باشند.

فرهادی فزود: اما تماشاگران مسابقات باید ماسک زده باشند و در هنگام نشستن بر روی سکوها فاصله گذاری اجتماعی را حتما رعایت کنند. اعضای یک خانواده مانند برادر و پدر می توانند در کنار همدیگر و باز زدن ماسک در استادیوم ها بازی را تماشا کنند.

او گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باید حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه ها برای تماشاگران با توجه به امکانات هر استادیوم استفاده شود.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۴:۴۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
یه مشت اسگل دور هم نشستن و واسه خودشون طرح میدن که از دو روز بعد از دربی تماشاگران برن استادیوم،یکی نیست بگه آخه ،مثلا اگه از 13اذر بود کرونا بیشتر میشد؟اخه کدوم کار شما دقیق بوده که این دفعه دقیق شدید؟کاش وجود داشتید راستش و به مردم می‌گفتید.کج سلیقه ها
آخرین اخبار