امام‌جمعه کرمانشاه گفت: همه مسئولان و قوای سه‌گانه باید برای بهتر و آباد شدن سفره مردم تلاش کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امام‌جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ آذر شهر کرمانشاه اظهار کرد: سایر مشکلات جامعه از جمله معضل کمبود آب و فرزندآوری نیز نیازمند بررسی و رسیدگی لازم از سوی مسئولان است پیش از آنکه برای پیشگیری دیر شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمن به‌دنبال وابسته کردن ایران اسلامی از نظر فکر، اقتصاد، فرهنگ و سیستم نظامی است، گفت: امام راحل نشان داد که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و البته این کار فشار و سختی هم دارد، اما به فرموده پیامبر اسلام، باید صبور و شکور بود، زیرا نصرت همراه با صبر است.

به گفته او در نتیجه ۴۲ سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که اکنون آمریکا مجبور است آن طرف میز در مقابل ایران بنشیند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به موضوع استعفای آیت‌الله جنتی از مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حکم رهبر انقلاب در این‌باره عنوان کرد: رهبر انقلاب از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه ابراز رضایتمندی و درعین‌حال تاکید کردند که اقدامات این شورا باید به‌صورت مردمی ادامه پیدا کند و مساجد را محور قرار دهد.

آیت‌الله علما همچنین با اشاره به ۱۲ آذر روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: قانون اساسی ما را یک عده از مجتهدان، صاحب فکران و صاحب‌نظران و در راس آن‌ها آیت‌الله شهید بهشتی نوشته‌اند و به‌همین دلیل از یک اتقان فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

روز جهانی معلولان نیز دیگر موضوعی بود که امام‌جمعه کرمانشاه درباره آن سخن گفت و تاکید کرد: همه ما موظف هستیم که نسبت‌به معلولان ابراز محبت داشته‌باشیم و به آن‌ها کمک کنیم.

او همچنین سالروز شهادت سرتیپ خلبان احمد کشوری و روز دانشجو را نیز گرامی‌داشت.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.