سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی با هوادار در هفته هشتم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: هوادار تیم بسیار خوبی است. هوادار بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده، اما در نتیجه‌گیری موفق نبوده است. هوادار از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و عنایتی اشراف کاملی بر تیمش دارد. امیدوارم بازی بسیار خوبی ارائه کنیم تا بیینندگان، رضایت کاملی از این مسابقه داشته باشند.

قضاوت‌ها خیلی به ما لطمه زده است

کمالوند در واکنش به برگزاری دیدار تیمش با هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: من نسبت به این زمین خیلی شناخت ندارم. یک زمان کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج خوب بود، اما اکنون نمی‌دانم چه شرایطی دارد. مشکل زمین در بیشتر شهر‌ها وجود دارد و متأسفانه در تهران هم پس از این که ورزشگاه‌های شیرودی، تختی و راه‌آهن از بین رفت، زمین دیگری نمانده که در آن بازی برگزار شود. گویا چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس هم کیفیتش را از دست داده است. در هر صورت فوتبال ما به اسم حرفه‌ای است و تا زمانی که واقعا حرفه‌ای نشود، این مشکلات وجود دارد.

او در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما خوب است و شاید یک مقدار در نتیجه‌گیری سینوسی عمل کردیم که دلایل این موضوع غیرفنی است. قضاوت‌ها خیلی به ما لطمه زده است و شاید می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم. با توجه به اینکه کمتر از ۲۰ روز مانده به شروع لیگ تیم را تحویل گرفتم، خواسته باشگاه از من حفظ تیم در لیگ برتر است. من هم این قول را می‌دهم که تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم. تیم ما هم روز به روز بهتر می‌شود. متأسفانه وقت کافی برای آماده‌سازی نداشتیم. مسابقات هم هر ۴، ۵ روز یک بار برگزار می‌شود و منتظر اولین تعطیلی هستیم تا تیم را آماده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار