سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان از آماده سازی زیرساخت‌های فوتبال ساحلی در ۵ نقطه از استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان امروز در حاشیه دوره دانش‌افزایی آیین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که با حضور فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال برگزار شد، با اعلام اینکه استان کرمان با داشتن ۵۷ تیم کشوری رتبه نخست را به لحاظ تعداد تیم‌ها دارد، گفت: به‌دنبال افزایش کیفیت تیم‌های فوتبال استان کرمان هستیم و تلاش می‌کنیم، تیم‌های ما به‌موقع در مسابقات حضور داشته باشند.

او کرمان را استانی منضبط در نظام باشگاه‌داری اعلام کرد و افزود: تیم‌های کرمانی در فصل نقل و انتقالات به‌خوبی عمل می‌کنند و با باشگاه‌ها مذاکره داشته ایم تا با نظم و انضباط برای ثبت مدارک خود اقدام کنند.

سلاجقه با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان گفت: این رخداد به‌زودی برگزار می‌شود.

او یکی از ضعف‌های استان در تیم‌داری را نداشتن تیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی ذکر کرد و افزود: تلاش کردیم تا زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم؛ بنابراین در ۵ نقطه استان زیرساخت فوتبال ساحلی آماده شده است.

سلاجقه به برگزاری دربی کرمان در کمال آرامش و انضباط طی روز گذشته اشاره و تصریح کرد: آموزش برای برگزاری بازی‌ها جواب داده است و یک هفته فوتبالی را در کرمان در پیش داریم که به دنبال آن، فردا بازی سپاهان و گل‌گهر در سیرجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار