بارش برف در جاده دامغان - جندق

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: جاده‌های استان سمنان باز، ولی لغزنده است مردم تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان گفت: بارش برف در مسیر دامغان - جندق (راه ارتباطی استان‌های سمنان و اصفهان) آغاز شده است.

کبیری افزود:مسئولان راهداری در حال نمک پاشی و تیغ زنی جاده هستند تا این مسیر برای تردد مسافران ایمن باشد.

او افزود: همه جاده‌های استان سمنان باز، ولی لغزنده است و عملیات ایمن سازی مسیر در جاده‌های شهمیرزاد - فولادمحله و گردنه خوش ییلاق محدوده توسکستان که از دیشب در آن‌ها برف باریده بود، انجام شده است.

سرهنگ کبیری با بیان اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده‌های استان سمنان الزامی است افزود: ماموران پلیس راه استان به علت شرایط بارندگی از تردد کشنده‌ها و تریلر‌هایی که بیش از ۵محور دارند، جلوگیری می‌کنند.

او با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری بخصوص در شب‌ها بپرهیزند و در صورت الزام به سفر رعایت فاصله طولی، نکات ایمنی وسیله نقلیه، به همراه داشتن سوخت کافی و وسایل گرمایشی مطمئن را مد نظر داشته باشند.

او با بیان اینکه در روز‌های بارانی ملاک رانندگی سرعت مطمئنه است از رانندگان خواست در صورت اعلام انسداد مسیر‌ها با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.