باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: در اعتراض به شرایط تیم فوتبال بزرگسالان، بازیکنان حاضر به ادامه تمرین‌ها نیستند و به همین علت تمرین‌های تیم تعطیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط‌عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: پس از بازی با ویستاتوربین بازیکنان غیر بومی در اعتراض به شرایط تیم و دریافت نکردن مطالبات، به بوشهر نیامدند و بازیکنان بومی نیز حاضر به ادامه تمرین‌ها نیستند و بدین ترتیب تمرین‌ها در زمان حاضر تعطیل اعلام شده است.

مدیر فنی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر پیش از بازی برابر ویستاتوربین، از وضعیت تیم گلایه کرده و گفته بود، در کنار دیر بسته شدن تیم با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو هستیم و در حالی که قرار بود حمایت‌های مالی از طرف استانداری و شهرداری به تیم تزریق شود، محقق نشده و شرایط فنی و روحی تیم را تحت شعاع قرار داده است.

ایمان دشتی گفته بود، در حالی‌که مقرر بود در هفته هفتم ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود، دست باشگاه خالی است و حتی مشکلات زیادی برای اسکان بازیکنان و تهیه لباس برای تیم داریم.

به گفته او، تیم شاهین شهرداری بوشهر برای پرداخت هزینه هتل و زمین تمرین در اردوی تهران دچار مشکل بوده است.


بیشتر بخوانید


شاهینی‌ها که ۶ آذر توانسته بودند در مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران سایپا را با ۲ گل شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند، عصر دیروز (پنجشنبه ۱۱ آذر) در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهر قدس تهران مقابل ویستاتوربین تهران به تساوی بدون گل رسیدند.

این تیم با ۳ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته یک فوتبال قرار دارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.