دومین دوره آموزشی اصول خبرنویسی خادمیاران جنوب استان کرمان برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حامدشجاعی مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع)  در استان کرمان گفت: در راستای اهمیت اطلاع رسانی و انتشار اخبار و فعالیت‌های خادمیاران رضوی، دومین دوره آموزشی آشنایی با خبر و اصول خبرنویسی خادمیاران رسانه‌ای جنوب استان کرمان برگزار شد.

او افزود: دومین دوره آموزشی خبرنویسی با عنوان (آشنایی با خبر و اصول خبرنویسی) با مشارکت خانه مطبوعات جنوب با حضور خادمیاران خبر وفضای مجازی در شهرستان جیرفت برگزار شد.

او بیان کرد: این دوره به منظور آشنایی رابطین خبر و فضای مجازی با خبرنویسی، اهمیت اطلاع رسانی، آموزش مقدماتی و ارتقای سطح کیفی خبر‌ها و انعکاس خدمات و فعالیت‌های خادمیاران رضوی به مدت یک روز در موسسه فرهنگی یادمان ولایت برگزار شد.

شجاعی گفت: در این جلسات آشنایی با اصول خبرنگاری، آشنایی با خبر و مفاهیم اساسی، معرفی ارزش‌ها و عناصر خبری، عوامل موثر بر نشر، تولید خبر و همچنین آموزش‌های لازم در خصوص آشنایی با سبک‌های مختلف خبرنویسی، انواع لید و تیتر به خادمیاران داده شد.

او با تقدیر از همکاری خانه مطبوعات جنوب استان عنوان کرد: به منظور تکمیل دوره آموزش خبرنویسی و استفاده حداکثری خادمیاران این دوره به صورت ماهانه تا پایان سال در شهرستان جیرفت و باتدریس اساتید علوم ارتباطات دانشگاه و روزنامه نگاری برگزارخواهد شد.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان، وظیفه اصلی خادمیاران رسانه‌ای را انعکاس و ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد و گفت: به منظور استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان در توسعه فرهنگ رضوی، اصحاب رسانه‌ای که علاقه‌مند به خدمت میباشند در قالب یاوران رضوی جذب خواهند شد.

شجاعی بیان داشت: اولین دوره خبرنویسی آبان ماه در دانشگاه پیام نور شهرستان جیرفت برگزار شده بود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار