با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان سارق و عامل قتل مسلحانه مرد ۴۴ ساله دلگانی پس از ۴ ماه فرار به دام افتاد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ۲۳ خرداد ماه سال جاری و در پی قتل مسلحانه مردی ۴۴ ساله در شهرستان دلگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مقتول سوار بر موتورسیکلت خود در حال تردد در یکی از مسیر‌های فرعی اطراف دلگان بوده که فرد مسلح ناشناسی به قصد سرقت موتورسیکلت، سد راه او شده و پس از مقاومت وی با شلیک کلت کمری این مرد را به قتل رسانده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت پرونده تیمی متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به موضوع شده و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت پس از چند روز تحقیق و تلاش شبانه روزی مأموران، عامل جنایت که جوانی ۲۳ ساله بود شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب جنایت از سطح شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته است.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری این قاتل فراری بودند چند روز قبل از حضور مجدد قاتل در سطح شهرستان مطلع و با اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در نهایت این قاتل و سارق فراری، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴ ماه فرار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با اخلاگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را نسبت به عواقب حمل سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار