استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازمه فن‌آوری، تولید و اشتغال پایدار مستلزم رونق کار پژوهشی و جدی گرفتن مطالعات تخصصی و تحقیقات متقن و جامع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با صدور پیامی آورده است: همواره پژوهش به عنوان اصلی مترقی در ابعاد گوناگون رشد و تعالی، به حساب آمده و پیشرفت های چشمگیر و توسعه همه جانبه در علوم متعدد، کاربردی کردن نتایج و حضور و نمود تکنولوژی در رفاه و آسایش انسان مرهون و مدیون پژوهش و زحمات محققین و پژوهشگران است.

او تاکید کرده است: امروز به برکت وجود پژوهشگران و نیز تولیدکنندگان و نخبگان فن آور جوان کشورمان ، شاهد رشد چشمگیر و ارتقای جایگاه کشور در سطح جهان هستیم. 

استاندار ابراز داشت: هفته پژوهش و فن آوری فرصتی است غنیمت برای همخوانی وضعیت پژوهشی و فن آوری، و قدردانی از زحمات ارزشمند و شبانه روزی عزیزانی که در این مسیر گام های مهم واساسی برداشته و برخواهند داشت.

احمد زاده در پایان آورده است: امسال ( پژوهش وفن آوری پشتیبان تولید) شعار این هفته انتخاب شده است که یادآور دیدگاه های بلند، و افق روشن ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری است و ضمن گرامیداشت این هفته به تمامی دست اندرکاران خداقوت گفته، و به اهالی سخت کوش پژوهش و فن آوری تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.