فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه دسامبر را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه دسامبر را اعلام کرد و ۷ هوگوپوش کشورمان در میان برترین‌های جهان قرار گرفتند.

"فاطمه دودانگه" در وزن ۴۹- کیلوگرم (K۴۴) با ۱۰/۹۸ امتیاز رده هفدهم را به خود اختصاص داده است. "رایحه شهاب" در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K۴۴) با ۵۰/۷۰ امتیاز در رده دهم قرار گرفته و "مهتاب نبوی" با ۸۵ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K۴۱) قرار دارد.

"سعید صادقیان‌پور" در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) با ۱۱۵ امتیاز در رده اول قرار گرفت و "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۴ با ۲۰/۱۲ امتیاز در رده هجدهم جای گرفته است.

"محمدرضا شعبانی" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) با کسب ۴۲/۴۰ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۵/۱۶ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) با ۷۷ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۳) با ۶۷/۸۰ امتیاز به جایگاه سومی خود تداوم بخشید.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) که بر سکوی نایب قهرمانی پارالمپیک توکیو ایستاد با ۱۷۷/۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. "علیرضا بخت" در این وزن در رده چهل و نهم قرار دارد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴K) با تصاحب مدال طلای پارالمپیک توکیو و ۲۴۰/۷۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۰/۸۳ امتیاز رده یازدهم را به خود اختصاص داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار