استقبال مردم از جشنواره خرمالوی کرج

برگزاری اولین جشنواره خرمالوی کرج با استقبال بی‌نظیر شهروندان مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نخستین جشنواره خرمالوی شهر کرج که با حضور باغداران استان البرز در پارک ملی ایران کوچک برگزار و با استقبال بی‌نظیر شهروندان همراه شد.

خرمالو یکی از شاخص‌ترین محصولات استان البرز و به‌عنوان برندینگ شهر کرج محسوب می‌شود که هرساله اواسط پاییز برداشت می‌شود.

ایران کوچک همچنین میزبان جشنواره صنایع‌دستی است و طبق اعلام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری محصولات ۱۵ رشته صنایع‌دستی در ۲۵ غرفه عرضه‌شده است.

پیمان بضاعتی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در حاشیه برگزاری جشنواره خرمالو و صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری به شهرها هویت می‌بخشند.

او با تأکید بر این که محورهای فرهنگی هر شهری می‌تواند مختص به خودش و به‌نوعی برند باشد، افزود: امروزه برندسازی هنری و فرهنگی برای شهرها یکی از کارهای مهمی است که انجام می‌گیرد و می‌تواند معرف شهرها و توانمندی‌های آنان باشد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بابیان این که مجموعه تاریخی کاخ مروارید، باغ سیب و جشنواره لاله‌ها هرکدام موجب ارتقای ظرفیت برندیگ شهر کرج می‌شود، گفت: تلاش برای معرفی شایسته این برندها به توسعه گردشگری کمک و محور فرهنگی هر شهر را نسبت به دیگری متمایز می‌کند.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: پارک ملی ، فصل پاییز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.