محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،با اشاره به این که سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود مدیریت خدمات ایجادشده است گفت: صحتسنجی و بهروزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان این که مددجویان میتوانند از طریق سامانه امداد هوشمند وارد شده و نسبت به ثبتنام و درج اطلاعات اقدام کنند، افزود: جهت ثبت اطلاعاتپایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد داشتن کد ملی، کد پستی و شماره موبایل به نام مسئول خانوار الزامی میباشد.
محمدی فرد بهرهمندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی، بسیج و ... برای اطلاعرسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خود اظهاری را از دیگر برنامهها برشمرد.
انتهای پیام/