به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رجبی عضو انجمن صنفی شبکه فروش بیمه گفت: میزان تخفیفات در حوزه بیمهها حداکثر ۲.۵ درصد است، اما استارتاپها تخفیفات بیشتری را از محلهای نامشخص اعمال میکنند. در واقع، این مجموعهها استارتاپ نیستند، بلکه بازار یابهای آنلاین محسوب میشوند.
او افزود: در دو سه سال اخیر اطلاعات بیمه شدگان که باید به صورت محرمانه در اختیار شرکتهای بیمه گر و بیمه مرکزی باشد، از روشهای نا صحیح در اختیار این مجموعهها قرار گرفته است.
در ادامه، ولی پور فعال حوزه استارتاپهای بیمهای گفت: ما با بیمه مرکزی ارتباط تنگاتنگ داریم و گرفتن بیمه نامه نیز بسیار به سهولت انجام میشود. تخفیفات اعمال شده نیز از محل منابع شرکتهای بیمه نیست. کسب و کارهای نوین مدلهای جدیدی برای بازاریابی خود دارند که ریسک شرکتهای بیمه را بالا نمیبرند و میتوانند به توسعه بازار نیز کمک کنند.
انتهای پیام/