فرمانده انتظامی کرمان گفت: در طول اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در استان کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا طی امسال برخورد با قاچاق کالا است که این مهم طی اجرای  طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: طی اجرای این طرح ۳ روزه و با تلاش بی وقفه همکارانم در سراسر استان، انواع لوازم آشپزخانه، فرآورده‌های نفتی، کالای دخانی، پوشاک، دام و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد، کشف و در این رابطه ۶۲ متهم دستگیر شدند.

سردار ناظری با اشاره به توقیف ۴۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و تشکیل ۶۲ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار