رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: تاکنون ۵۷ درصد از جمعیت شادگان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن شاوردی، رئیس مرکز بهداشت شادگان با بیان اینکه ۵۷ درصد از جمعیت هدف در این شهرستان دز اول و حدود ۲۶ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: ترویج امر واکسیناسیون و اقناع‌سازی جامعه هدف باقیمانده برای انجام این کار ضروری است.

او بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای تسریع در تزریق واکسن کووید-۱۹ تاکید کرد و بیان داشت: پایگاه تجمیعی و سایر پایگاه‌های سلامت شادگان برای انجام واکسیناسیون فعال هستند که از مردم خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران هرچه سریع‌تر به این پایگاه‌ها مراجعه کرده و واکسن خود را تزریق کنند.

شاوردی با بیان اینکه قرار گرفتن شادگان در وضعیت آبی کرونایی به معنای بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و مردم همچنان باید به توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه کنند، اظهار داشت: میزان واکسیناسیون تا زمانیکه ۷۰ درصد جمعیت هدف را شامل نشود از نظر ما مطلوب نخواهد بود.

با تسریع در امر واکسیناسیون عمومی، هم اکنون همه شهر‌های استان خوزستان در وضعیت آبی قرار دارند و میزان ابتلا به کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.