امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: فلسفه خدمت سربازی آموزش، اطاعت پذیری، نظم و انضباط است و نیرو‌های مسلح در سایه اطاعت پذیری از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ، امیر سرتیپ دوم معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رعایت عزت، شرف و جایگاه شخصیتی سربازان از اولویت‌های اساسی ارتش است، گفت: ارتش به پشتوانه نیروی انسانی وظیفه متعهد، بااخلاص و باانگیزه است که امروز به این درجه از رشد و بالندگی رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه بدرفتاری و عدم رعایت احترام نسبت به سرباز نه تنها در ارتش بلکه در دین مبین اسلام نکوهیده است، تصریح کرد: اکرام کارکنان وظیفه همواره موجب بازدهی فرآیند کاری و رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد. فلسفه خدمت سربازی آموزش، اطاعت پذیری و نظم و انضباط است و نیرو‌های مسلح توانسته است در سایه اطاعت پذیری از فرماندهی معظم کل قوا در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: کارکنان وظیفه همواره با مشارکت در تمام سطوح فعالیتی سازمان ارتش اعم از فرهنگی، ورزشی، علمی، پزشکی، عمرانی و... افتخارات متعددی را برای ارتش به ارمغان آورده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.