رییس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: ۱۸ طرح داوطلبی با ۲ هزارو ۴۹۴ بهره‌ور امسال از سوی هلال احمر اردستان اجرا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور خانی رییس جمعیت هلال احمر اردستان با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های داوطلبی در اردستان افزون بر ۲۴۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان هزینه شده است، گفت: اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمت درمانی و حمایتی نیز به ارزش ۲۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در شهرستان اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح جذب داوطلب در هلال احمر اردستان گفت: در این حوزه ۱۴۵ نفر داوطلب جدید در خانه‌های هلال پذیرفته شده‌اند.

رییس جمعیت هلال احمر اردستان درباره برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: برگزاری ۲۴ دوره آموزشی ویژه خانه‌های هلال با ۲۴۰ نفر، ۱۱ دوره آموزش امداد و کمک‌های اولیه، آموزش ۱۲۵ داوطلب، برپایی سه ایستگاه سلامت و ارائه خدمت داوطلبانه به ارزش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، همکاری ۲۴۹ نفر روز داوطلب با مرکز‌های واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا به از دیگر اقدام‌ها است.

وی گفت: اعضای هلال احمر امسال ۲۹۹ نفر روز به طور داوطلبانه در موضوع کنترل و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی اصناف با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری داشتند.

خانی درباره کمک درمانی به نیازمندان گفت: امسال افزون بر ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک‌های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند و ۲۹ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان کمک مردمی برای انجام خدمت داوطلبانه پرداخت شده است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.