رئیس شورای شهر تهران:

نیازمند ۲هزار اتوبوس و هزار واگن برای کاهش ۳۰ درصدی آلودگی هوا هستیم

چمران گفت: حداقل ۲هزار دستگاه اتوبوس و هزار واگن قطار نیاز داریم تا بتوانیم حداقل ۳۰درصد آلودگی کاهش پیدا کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص تذکر یکی از اعضای شورای شهر در مورد ابلاغیه شهرداری با موضوع انتصابات گفت: هر انتصابی شرایطی دارد و در صورتی که شرایط رعایت نشود باید تذکر داده شود.

وی افزود: شهرداری شرایطی را برای این موضوع ابلاغ کردند که اعضا گفتند که مغایرت قانونی دارد، قرار شد ابلاغیه شهرداری اشکالاتش احصا شود و اگر مغایرتی وجود دارد به شهردار ابلاغ شود.

چمران در خصوص نمایشگاه تهران گفت: سال۱۳۸۴ با حضور رئیس جمهور وقت، توافق نامه ایی نوشته شد که موقتا نمایشگاه‌های پر ازدحام برگزار نشود و توافقی صورت گرفت که نمایشگاه جایگزین پیش بینی شود.

وی افزود:پس از چند سال نمایشگاه شهرآفتاب ساخته شد که به عنوان نمایشگاه جایگزین استفاده شود.

وی ادامه داد: اکنون برای نگه داری نمایشگاه شهر آفتاب هزینه زیادی باید انجام شود و باید حالت کاربردی داشته باشد که به دنبال آن هستیم که نمایشگاه‌های بعدی در شهر آفتاب برگزار شود.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص مسئله آلودگی هوا گفت: اگر بخواهیم ریشه‌ای به این مشکل بپردازیم باید موضوع حمل و نقل عمومی را بررسی کنیم.
وی افزود: در زمان کنونی حداقل ۲هزار دستگاه اتوبوس و هزار واگن قطار نیاز داریم تا بتوانیم حداقل ۳۰درصد آلودگی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار