بادامکی:

استرس نباختن باعث کیفیت پایین دربی شد

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بادامکی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه آیین نکوداشت سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان درباره دربی پایتخت گفت: من فکر می‌کنم در ۱۰ الی ۱۱ دربی حضور داشته ام. با توجه به شرایط تیم‌ها و استرس نباختن یک مقدار طبیعی بود که بازی نزدیک و پایاپای را شاهد باشیم. البته نبود تماشاگر در کیفیت دربی تاثیرگذار بود، اما همه از این بازی توقع زیادی داشتند؛ چون هر ۲ تیم بازیکنان خوبی دارند و انتظار می‌رفت بار فنی دربی بالا باشد.

دربی پایتخت در حالی  روز گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید که  این بازی نتوانست رضایت هواداران سرخابی را جلب کند. 

مشکل بازیکن گلزن در لیگ برتر فوتبال داریم 

بادامکی درباره فقر گلزنی در لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه تیم‌ها به سمت بازی فیزیکی، محتاطانه و درگیرانه رفته اند و این باعث شده است بازیکنان خلاق تحت فشار قرار بگیرند. ما در لیگ برتر فوتبال مشکل بازیکن گلزن داریم و این موضوع  باعث شده است که تعداد گل در مسابقات پایین بیاید. اول برای مربیان مهم است که تیمشان نبازد و بعد بتوانند نتیجه‌ای بگیرند. علاوه بر این، ترس از عوض شدن و تغییرات در نیمکت فنی در تفکرات مربیان تاثیرگذار است.

به عنوان هوادار دوست دارم پدیده در لیگ برتر فوتبال بماند 

او درباره وضعیت نماینده فوتبال مشهد گفت: به هر حال تیم پدیده خصوصی است و مالک باشگاه هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. من به شخصه دوست ندارم درباره این تیم اظهار نظر کنمو هر تصمیمی دوست دارند، بگیرند. زمانی که صحبت می‌کنیم، دوستان فکر می‌کنند که می‌خواهیم دخالت کنیم و تاثیری در کارشان بگذاریم. من به عنوان هوادار دوست دارم تیم پدیده در لیگ برتر فوتبال بماند؛ چون سهمیه استان خراسان رضوی است.

او درباره عملکرد بازیکنان و اسکوچیچ ، گفت: ما بازیکنان تاپ بین المللی داریم که خیلی در تیم ملی تاثیرگذار هستند و از نقش اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم نباید بگذریم. اسکوچیچ زحمت می‌کشد و فهم مربیگری دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار