رئیس هیات فوتبال شهرستان فردیس گفت: تیم فوتسال نصر فردیس به علت عدم حمایت از طرف مسئولان شهرستانی و استانی از مسابقه لیگ دسته یک کشور انصراف داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجید رمضانی، رئیس هیات فوتبال شهرستان فردیس  گفت: ۲ تیم فوتسال نصر بانوان و آقایان فردیس با انجام  تمرین های خوب  در ماه های گذشته موفقیت هایی کسب کردند که تیم بانوان به لیگ دست یک کشور رسید .

 رئیس هیات فوتبال شهرستان فردیس افزود: تیم فوتسال نصر مردان فردیس  در مرحله پلی آف به دلیل مشکلات مالی نتوانست نتیجه مناسب  بگیرد و در لیگ  دسته یک کشور باقی ماند.

رمضانی  گفت: امسال طبق  قرعه کشی از روز ۲۴ آذر ماه مسابقات لیگ  دسته یک فوتسال مردان  کشور با شرکت ۲۵ تیم  شروع می شود که  برای حمایت از ۲ تیم  فوتسال نصر بانوان و آقایان فردیس به مسوولان شهری و ورزش  استان البرز مراجعه کردیم ، هیچ کمکی به این تیم ها نکردند.

او افزود:  با توجه به هزینه های بالای  حوزه ورزش  نتوانستیم اسپانسر و حامی پیدا کنیم و این فرصت به وجود آمده برای شهرستان فردیس و مهم است.

 رئیس هیات فوتبال شهرستان فردیس گفت: مجبور هستیم که از ادامه مسابقات انصراف دهیم و امتیاز تیم آقایان از بین برود.

او افزود: حتی یک زمین بازی برای تمرین تیم فوتسال در اختیار قرار ندادند و از امکانات اولیه هم محروم شدیم ،  فرصت طلایی برای شهرستان فردیس به وجود آمده از بین می رود.

 رئیس هیات فوتبال شهرستان فردیس گفت: اگر در مرحله پلی آف  تیم فوتسال آقایان نتیجه می گرفت ، این تیم  هم وارد لیگ برتر کشور می شد اما به دلیل مشکلات مالی هیچ کمکی نشد و در لیگ دسته یک کشوری ماند.

رمضانی افزود:  مسوولان استان البرز در حوزه ورزش و اهمیت به جوانان می توانستند با کمی حمایت و کمک این تیم را نگه دارند تا مشوقی برای استعدادیابی فوتسالی های فردیس باشد چرا که  فردیس مهد فوتسال بوده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.