کسب عنوان بهترین بازیکن میدان توسط فاطمه خلیلی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت‌های جهانی، با بازتاب‌های مختلفی روبه‌رو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم هندبال بانوان کشورمان در جریان رقابت‌های جام جهانی شب گذشته به مصاف تیم ملی نروژ رفت و با نتیجه ۴۱بر۹ مغلوب شد. تیم ملی هندبال ایران برای اولین بار شانس حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده است. اولین حضور ایران در این سطح از مسابقات گرچه با نتیجه دلخواه همراه نشد، اما اتفاقی در این رقابت رخ داد و آن کسب افتخار بهترین بازیکن میدان توسط فاطمه خلیلی، دروازه‌بان تیم ملی بود. کسب این عنوان با واکنش فدراسیون جهانی هندبال ، فدراسیون هندبال نروژ و برخی دیگر از اشخاص و سایت‌های خبری همراه شد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

 

فدراسیون جهانی هندبال

فدراسیون جهانی هندبال در واکنش به کسب عنوان بهترین بازیکن میدان توسط فاطمه خلیلی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در توئیتر نوشت: «لحظه ای بسیار خاص در کاستلون با پرچم ایران؛ فاطمه خلیلی بهفر پس از یک نمایش چشم نواز دیگر، علی رغم باخت تیمش، جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد.»

فدراسیون هندبال نروژ

فدراسیون هندبال نروژ نیز با انتشار  ویدئویی از اعطای جایزه بهترین بازیکن مسابقه به فاطمه خلیلی، این صحنه را لحظه‌ای خاص خواند.

هندبال

در ادامه واکنش‌ها به کسب این افتخار، «لئوناردو ترچاریول» دروازه‌بان  تیم ملی هندبال مردان برزیل نیز با بازنشر پیام فدراسیون جهانی هندبال، این لحظه را شگفت‌انگیز خواند. 

 

فاطمه خلیلی

 

هندبال

هندبال بانوان ایران

 

سایت خبری نیوز فاکس و اسپورت ۲۴ هم  این اتفاق را تمجید کردند. 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار