پنجمین مرکز نیکوکاری آوای مهربانی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید متهور مدیر مراکز نیکوکاری آوای مهربانی شیراز در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: هدف از افتتاح این مراکز کمک به خانواده های نیازمند است که تا کنون ۵ مرکز نیکوکاری در استان به ثبت رسیده که مرکز اول واقع در خیابان نادر، مرکز دوم روستای گردخون، مرکز سوم روستای شاپور جان، مرکز چهارم روستای سیاخ دارنگون و مرکز پنجم مسجدالمهدی واقع در سه راه شیشه گری است.

او بیان کرد: راه اندازی مرکز شماره ۶ ویژه آزاد سازی زندانیان و مرکز شماره ۷ نیز در دستور کار قرار دارد و انتظار می‌رود تا پایان سال این مراکز به ۱۰ مرکز نیکوکاری برسد.

متهور تصریح کرد: در حال حاضر پویش ۵ میلیون نان مهربانی را در دستور قرار گرفته که ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار را مد نظر داریم که حواله‌های خرید نان به دیگر مراکز نیکوکاری داده می‌شود تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد تا بتوانند نان مصرفی خود را از نزدیکترین نانوانی محل سکونشان تهیه کنند.

مدیر مراکز نیکوکاری آوای مهربانی در شیراز ادامه داد: ساخت یک مدرسه را در استان سیستان و بلوچستان داریم که در زمان وقوع سیل با قول مساعد به مردم آن منطقه این مدرسه در دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

او افزود: سالانه ۵۰۰ میلیون مواد غذایی از یک شرکت لبنی به مراکز نیکوکاری آوای مهربانی داده می‌شود که در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: افتتاح ، نیکوکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پروین فیروز نژاد
۱۲:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
*با عرض سلام*
به دلیل تصادف رانندگی شوهرم درجا فوت شده و خودمم اسیب شدید به ناحیه صورتم و چشمم وارد اومده و نیاز به عمل جراحی سنگین و حساسی دارم که هزینه بالایی دارد و به دلیل نیاز مالی شدید جهت تامین هزینه های بیمارستان، چشم امید به کمک و یاری شما دوستان و خیرین محترم دارم.
*شماره کارت جهت کمک خیر شما در این ماه عزیز*
*۶۰۳۷۹۹۷۵۱۸۷۷۰۶۲۴*
پروین فیروزنژاد
Iran (Islamic Republic of)
ایمانی
۲۰:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
امیدوارم که موفق باشید انشالله
آخرین اخبار