معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:یک واحد تولید و پرورش مرغ در استان ۲۲ میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یوسف پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:این واحد تولیدی به دلیل عرضه خارج از شبکه حدود ۱۵ هزار قطعه جوجه یک روزه مرتکب تخلف شده بود که پس از جمع بندی مستندات و طی مراحل قانونی به پرداخت مبلغ مذکور جریمه شد.

اوبا بیان اینکه این حکم قطعی است، اظهار کرد: نظارت‌های مستمر در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ویژه در بخش کالا‌های اساسی در سطح استان ادامه دارد.

او با اشاره به تخلف دو واحد عمده فروشی در استان گفت: این واحد‌ها به دلیل عرضه خارج از شبکه بیش از ۸.۵ تن مرغ گرم به پرداخت حدود سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به پایش و رصد سیستمی فرایند تامین و توزیع کالا‌های مشمول ثبت در سامانه‌های جامع تجارت و انبارها، یادآوری کرد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه‌های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان طبق قوانین و مقررات به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.