مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت:نخستین پرواز مسیر تبریز - اهواز - تبریز شرکت هواپیمایی آتا با هواپیمای امبرائر امروز دوشنبه از فرودگاه شهید مدنی انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت:شرکت هواپیمایی آتا پرواز‌های خود در مسیر‌های جدید را با هواپیمای امبرائر از فرودگاه تبریز آغاز کرده و این امر موجب افزایش قابل توجه پرواز‌های این فرودگاه شده است.

اوافزود: پرواز تبریز - قشم هواپیمایی آتا از ۱۲ آذر ماه جاری برقرار شده است.

اوگفت: تهران، کیش، ساری، بندرعباس، اصفهان، شیراز، کرمانشاه و یزد دیگر مقاصد پروازی هواپیمایی آتا از فرودگاه تبریز است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی همچنین اعلام کرد: به تازگی هواپیمایی پگاسوس ترکیه اقدام به برقراری مسیر‌های پروازی از فرودگاه بین المللی تبریز کرده است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و به صورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدور‌های هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پرواز‌های داخلی و بین المللی به خصوص پرواز‌های عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشور‌های آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.