چهاردهمین نمایشگاه کامیتکس استان یزد همزمان با نمایشگاه پژوهش و فناوری امروز عصر در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، چهاردهمین نمایشگاه کامیتکس استان یزد با همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان و با مشارکت خوب شرکت‌های یزدی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با تاکید بر موضوعات مهم شهر هوشمند، امنیت اطلاعات، بلاکچین و ارتباطات نوین برنامه ریزی شده است.

همزمان با برگزاری نمایشگاه کامیتکس امسال با نمایشگاه پژوهش و فناوری، فرصتی مناسب برای توجه به نوآوری در ارائه سرویس‌های ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات نوین در جهت توسعه  اقتصاد دیجیتال به عنوان بستر ایجاد جهش در اقتصاد دانش_بنیان استان یزد فراهم کرده است.

همه گیری جهانی ویروس کرونا باعث شده دسترسی مردم به زیرساخت‌ها و تجهیزات ارتباطی و خدمات نوین فناوری اطلاعات بعنوان یک نیاز حیاتی برای آموزش، کسب و کار، تعاملات اجتماعی و در یک کلام تداوم حیات انسان ها، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با تکنولوژی، پیشرفت‌های جدید، رفع نیاز‌های جامعه امروز در عصر انقلاب صنعتی چهارم و حرکت در مسیر #تحول_دیجیتال فراهم کرده است.

این نمایشگاه  تا جمعه نوزدهم آذر ماه (ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱) در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد برای علاقه مندان دائر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.