نماینده مجلس با انتقاد از گرانی خودروها گفت سال‌های گذشته برخی افراد با نفوذ در ساختار بعضی قوای کشور، چند هزار خودرو از خودروسازان دریافت کردند.

مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به باشگاه خبرنگاران جوان گفته سال‌های گذشته برخی افراد با نفوذ در ساختار بعضی قوای کشور، چند هزار خودرو از خودروسازان دریافت کردند و با قیمت‌های گزاف به مردم فروخته‌اند.

این عضو کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان اضافه کرده که خودروهای بی‌کیفیت گران شده که نشان می‌دهد وزیر صمت باید در اجرای برنامه‌هایش شتاب کند و سیاست‌های کلی‌اش اصلاح شود.

به گفته یوسفی، فاطمی امین قول داده بوده تا ظرف یک سال، مشکلات اصلی حوزه خودرو را حل کند و تا پایان امسال قرعه کشی خودرو منتفی شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

منتقدان بیان می‌کنند ساختار قرعه کشی خودرو در کشور شفاف نیست. در این میان از سوی متقاضیان چند ماه زودتر از دریافت خودرو، هزینه هایی پرداخت می‌شود اما، گزارش‌هایی نشان می‌دهد خودروسازان تعهداتشان را نسبت به قطعه سازان عملی نمی‌کنند.

وزیر صمت نیمه آبان ماه گفته بود وزارت صمت به دنبال مجموعه سازی در حوزه خودرو است. او توضیح داده بود که خودروسازان با حدود ۷۰ مجموعه برای تولید کار کنند؛ چراکه فعالیت با ۸ قطعه ساز و مدیریت آن باعث تفاوت در قیمت و کیفیت خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
چقدر خوش خیالی شما؟
Canada
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
اسمی شون را بیرون دهید
همین اشخاص بعد از اینکه خودشان را با حقوق نجومی و اضافه کار و پاداش و سکه بستند
فرداست که سر از خارج در اورند و
کارشناس کانالهای معاند شوند و
خودشان را فرشته و بقیه را جن و شیطان جا بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
اسمشون ؟
-
عباس گودرزی
۰۸:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام چی شده به شما نرسیده ؟ احتمالا اگر صحبت شما را بشنوند حق شما هم درب منزل ارسال می شود . احمدی نژاد گفت پراید کیلویی چند ؟ چنان در 24 ساعت خفش کردند آمد گفت ببخشید عرضه و تقاضا ملاک نرخ گذاری است هر چه می توانید مردم را بچاپید غمی نیست .
آخرین اخبار