مصطفوی:

باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حواشی دربی ۹۷ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال درباره حواشی دربی ۹۷ گفت: استقلال در دقایقی از دربی کاملا مسلط به حریف بود. نگرانی ما در این هفته‌ها همچنان مسائل داوری است. در هر بازی پنالتی‌های ما نادیده گرفته شد. ما باید بیشتر کار کنیم و بیشتر گل بزنیم تا مسائل داوری را بپوشانیم. باید با عملکرد خوبمان، جبران این هفته را کنیم. در این فصل کمترین موقعیت‌ها را به رقبا دادیم، ولی می‌پذیریم که در خلق موقعیت باید بهتر شویم. در بازی با صنعت نفت، ۷ موقعیت گل ایجاد کردیم یعنی ما هر ۲ دقیقه یک موقعیت گل به وجود آوردیم. در دقایق از بازی، مسلط بودیم و بهتر از حریف کار کردیم. این اتهام که ترسو بودیم را نمی‌پذیرم هرچند از دید یک هوادار شاید درست باشد. ۲۰ دقیقه آخر، خوب بودیم و سعی داشتیم که در جریان بازی گل بزنیم، اما این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: در این فصل فقط ۲ گل آن هم از جریان بازی، دریافت کردیم. کمترین آمار موقعیت را در لیگ به حریف دادیم. در فاز هجومی، عملکرد خوبی نداشتیم. در موقعیت سازی، خوب هستیم، اما توپ هایمان وارد دروازه نمی‌شود. در دربی، ۲ خطای پنالتی ما گرفته نشد، که همین موضوع می‌توانست جریان مسابقه را تغییر دهد. دربی‌هایی که در نیمه اول گل دارد، جذاب‌تر است. هر چقدر در دربی زمان بگذرد، استرس نیز بیشتر خواهد شد. هم ما و هم پرسپولیس برای حمله کردن، برنامه داشتیم.

مصطفوی افزود: کادر فنی استقلال پُر حرف نیست و به خاطر صدای بلندم پس از بازی عذرخواهی می‌کنم، اما اینکه چند هفته پیاپی تصمیمات داوری بر علیه استقلال باشد برایمان سنگین است. داوران اروپایی به خاطر وجود VAR خیلی خوشحال هستند، چون فشار از روی آن‌ها برداشته شده است. باید محیطی فراهم کنیم تا داوران ما بتوانند با جسارت قضاوت کنند. مسئولین فوتبال کشور باید دست به دست هم دهند و هر طور که شده VAR را بیاورند. تجهیزات داوری باید برایشان فراهم شود تا تمرکز‌ها بیشتر به مسائل فنی، معطوف شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار