سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین موفق به کسب ۳۰ مدال شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین داوری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران جانباز، معلول و نابینای خراسان رضوی در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز شدند.

او گفت: در رشته دوومیدانی امیرعباس کارگران یک نشان طلا و یک برنز، اردلان حسین زاده یک گردن آویز نقره، مصطفی ماریان یک نشان طلا و ۲ مدال نقره و بیتا طیبان یک مدال نقره و یک نشان برنز به دست آوردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در رشته شنا ابوالفضل ظریف موفق به کسب سه مدال نقره و ۲ مدال برنز شد و در رشته بوچیا نیز مرتضی رباط جزی مدال برنز تیمی را کسب کرد.


بیشتر بخوانید


داوری گفت: در رشته بسکتبال باویلچر مظاهر پایداری با حضور در ترکیب تیم ملی ایران موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد.

او گفت: در مسابقات پاراآسیایی جوانان و نوجوانان بحرین، ورزشکاران روشندل و کم‌بینای خراسان رضوی موفق به کسب ۲ نشان طلا، سه نقره و هشت برنز شدند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امیرمحمد فرخنده‌زاد در رشته شنا موفق به کسب یک نشان نقره و سه برنز و محمدرضا ریحانی نیز یک نشان طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرد.

داوری گفت: زهراسادات پوراسماعیل نیز یک نشان نقره و ۲ نشان برنز در رشته دوومیدانی به دست آورد.

او گفت: از ۶ بازیکن تیم گلبال جمهوری اسلامی ایران ۲ بازیکن ثابت و کلیدی یعنی امیرحسین ریحانی و علیرضا باقری از خراسان رضوی با نقش آفرینی موثر توانستند با دیگر هم تیمی‌های خود نشان طلا را در این رشته تخصصی کسب کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در رشته پاراتنیس روی میز نیز نرگس قابلی در بخش انفرادی موفق به کسب یک مدال برنز شد و در قسمت تیمی با ورزشکار عراقی توانست نشان طلای رقابت‌های پاراآسیایی را کسب کند.

انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار