معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجازی و دوره کارشناسی ارشد حضوری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گودرز احمدوند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجازی خواهد بود، اما امتحانات دانشجویان دوره کارشناسی ارشد حضوری است.

او  در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه و برگزاری حضوری امتحانات اظهار کرد: با توجه به تصمیم هیات رئیسه دانشگاه و ناظر بر تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و هماهنگی با دانشگاه‌های استان، تصمیماتی برای مدت زمان باقی مانده از نیم‌سال تحصیلی جاری گرفته شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: همه کلاس‌های تئوری و عملی دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه، در تمام ورودی‌های تحصیلی، در مدت باقی مانده نیم‌سال جاری از روز شنبه ۲۰ آذر به صورت حضوری برگزار می‌شود و امتحانات پایان‌ترم این دانشجویان نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

احمدوند گفت: کلاس‌های عملی دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، در تمام ورودی‌های تحصیلی که امکان برگزاری به صورت مجازی را ندارند، توسط گروه‌های آموزشی و دانشکده‌های مربوطه گروه‌بندی شده و از روز شنبه ۲۰ آذر تا پایان ترم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او بیان کرد: دانشجویان غیربومی کارشناسی ارشد نیز که در مرحله تنظیم پایان‌نامه بوده و یا مشغول کار پژوهشی هستند و بنا به تشخیص استاد راهنما نیاز به حضور در دانشگاه دارند، همانند چندماه اخیر می‌توانند با هماهنگی استاد راهنما و دانشکده نسبت به حضور در دانشگاه و اسکان در خوابگاه اقدام کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: با توجه به روند سیر نزولی همه‌گیری ویروس کرونا در همدان و جمعیت محدودتر دانشجویان کارشناسی‌ارشد، امتحانات پایان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد در تمامی ورودی‌های تحصیلی به احتمال زیاد به صورت حضوری برگزار شود که هماهنگی‌های آن اعلام می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه کلاس‌های تئوری دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در مدت باقی‌مانده این ترم به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: امتحانات پایان ترم دانشجویان کاردانی و کارشناسی نیز در تمام ورودی‌های تحصیلی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه تصمیمات دانشگاه برای چگونگی برگزاری نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ متعاقبا اعلام می‌شود عنوان کرد: جزئیات کلاس‌های عملی دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و کلاس‌های تئوری و عملی دانشجویان دکتری نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار