بازگشت یک واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی بیضا گفت: واحد تولید کننده انواع شور و ترشی با ظرفیت تولید ۴۰۰ تن بعد از چهار سال دوباره احیاء و فعال شد و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، منصور امیریان مدیر جهاد کشاورزی بیضا با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی ۱۸ نفر بطور مستقیم مشغول بکار شده اند تصریح کرد: ۴۰۰ تن زیتون فرآوری و تولید شد و در حال ارسال به بازار استان‌های همجوار و تهران است.

او اظهار کرد: شهرستان بیضا دارای ۱۳ واحد تولیدی در بخش صنعت کشاورزی است که با توجه به شرایط فعلی ۲۵۰ نفر در این واحد‌ها مشغول به کار هستند.

به گفته امیریان، روند احیای واحد‌های راکد و نیمه‌تمام در حوزه‌های کشاورزی و صنعت استمرار می‌یابد، افزود: واحد‌های راکد به علل مختلف از جمله داشتن بدهی بانکی، نداشتن توجیه اقتصادی، اختلاف بین شرکا و نداشتن بازار و سرمایه در گردش از فعالیت باز می‌مانند که در بخش صنعت و کشاورزی برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعال‌سازی مجدد واحد‌های راکد انجام می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد، صنعتگران می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب برای اخذ تسهیلات ثابت برای ماشین آلات، سرمایه در گردش برای مواد اولیه، بازسازی، نوسازی در قالب طرح توسعه، رونق تولید و تبصره ۱۸ (سیتا) ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار