رییس پاسگاه سر محیط بانی ارژن گفت: در عملیاتی عوامل شکار پرندگان وحشی به همراه ۵۲ عدد پوکه فشنگ ساچمه زنی در محدوده تالاب دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی فرزام رییس پاسگاه سر محیط بانی ارژن گفت: دیروز در پی گشت و کنترل حاشیه تالاب بین المللی ارژن، ماموران منطقه، پس از شنیدن صدای گلوله در بیشه زار، ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به منظور شناسایی و دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

او افزود: در این عملیات، چند​ شکارچی​ مسلح، در هنگام تیراندازی به سمت پرندگان مشاهده و شناسایی شدند و از آن ها، لاشه ۸ قطعه اردک سرسبز، ۶ قطعه خوتکا، یک قطعه کبوتر و همچنین یک قطعه اردک سرسبز زخمی به همراه ۵۲ عدد پوکه فشنگ ساچمه کشف و ضبط شد.

فرزام ادامه داد: با توجه به اعلام ایست ماموران، به خاطر مه سنگین به وجود آمده، متخلفان متواری شده و علی رغم تلاش شبانه روزی محیط بانان برای محاصره اطراف تالاب و تقسیم سبزپوشان به ۴ گروه، متاسفانه به دلیل تاریکی هوا و سرمای شدید، دستگیری شکارچیان میسر نشد.

رییس پاسگاه سر محیط بانی ارژن اظهار داشت: با اینکه دستگیری متخلفان انجام نشد، با توجه به شناسایی متخلفان برای این افراد به منظور سیر مراحل قانونی پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار