مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در شورای مسکن شهرستان بویین زهرا گفت: به منظور جلوگیری از مهاجرت، شرایط ویژه‌ای برای ساخت و تولید مسکن در روستا‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه کمیته مسکن زیرگروه شورای مسکن استان برای شهرستان بوئین زهرا گفت: ساخت مسکن در شهرستان بوئین زهرا به بنیاد مسکن سپرده شده است و ضرورت دارد به منظور جلوگیری از مهاجرت، بنیاد مسکن شرایط ویژه تری اعم از تامین زمین و ساخت خانه‌ها به صورت ویلایی یا دو طبقه برای ساخت مسکن در روستا‌ها در نظر بگیرد که افراد بومی بتوانند در شهر‌های خود صاحب خانه شده و از مهاجرت به دلیل بحث مسکن پیشگیری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی افزود: مقرر شد شهرداری‌های شهرستان بوئین زهرا و شهر‌های تابعه که درخواست ساخت مسکن دارند با هماهنگی بنیاد مسکن، در شناسایی و تامین زمین با این بنیاد همکاری داشته باشند.

دبیر شورای مسکن استان افزود: با برگزاری منظم جلسات در فرمانداری شهرستان موضوعات مرتبط با نهضت ملی مسکن قابل پیگیری بوده و ضرورت دارد در این راستا اقدامات لازم جهت تسهیل امور انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.