فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تعیین ضرب‌الاجل برای افزایش پوشش نوبت دوم واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فرمانداران باید در مدت یک هفته، تاخیری‌ها در تزریق دوم را از هر طریقی چه پیامک یا خانه به خانه وارد مدار واکسیناسیون کنند.

او بیان داشت: در فاز نخست دستگاه‌های اجرایی، فاز دوم حمل و نقل درون شهری، فاز سوم واحد‌های صنفی، فاز چهارم حمل و نقل برون شهری و تردد خودرو‌های شهری و در فاز پنجم واحد‌های علمی تحقیقیاتی و آموزشی هستند که باید کمیته اطلاع‌رسانی این موضوع که در نهایت مدیریت‌ها هوشمند خواهد شد را اطلاع رسانی کند.

حیاتی افزود: هر فاز، یک هفته پس از دیگری اجرا می‌شود؛ از روز یکشنبه ۲۱ آذرماه، فاز نخست اجرایی خواهد شد که در این فاز دستگاه‌های اجرایی باید سامانه واکسیناسیون دو دوز کارکنان را فعال کنند. کارکنانی که دو دوز واکسن دریافت نکرده‌اند باید هر ۱۵ روز یک بار تست منفی PCR ارائه دهد که البته این تست به صورت رایگان برای این افراد انجام نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: اگر فردی دو دوز واکسن را دریافت نکرده یا این تست را همراه خود نداشته باشد، اجازه حضور در محل کار ندارد و علاوه بر منظور شدن غیبت، تخلف اداری لحاظ می‌شود.

این مقام مسئول اداکه داد: همه خدمات‌گیرندگانی که به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند باید دو دوز واکسن دریافت کرده باشند یا تست PCR منفی همراه خود داشته باشند و باید دچار عادی‌انگاری شویم، زیرا این شرایط آبی، قابل اعتماد نیست و هر آن احتمال تغییر این شرایط وجود دارد.

او گفت: در هر شرایطی باید خود را با واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسلح کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.