منصوریان:

برای رسیدن به پیراهن تیم ملی ووشو باید با خواهرانم رقابت کنم

سهیلا منصوریان درباره رقابت با خواهرانش برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

سهیلا منصوریان قهرمان ووشو کشورمان  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی اش در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اظهار کرد: خدا را شکر تیم سپاهان با مربیگری شهربانو توانست جام قهرمانی را بگیرد و من هم در وزن ۶۰ کیلو توانستم مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنم و وارد اردوی تیم ملی شوم. سطح مسابقات بالا بود، چون همه اوزان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

اوافزود: رقابت با سایر ورزشکاران سخت بود، اما من توانستم با کمک شهربانو خواهرم قهرمان شوم و مدال طلا را بگیرم. همچنین یک ماه دیگر اردو‌های تیم ملی شروع می‌شود و من باید با یکی از خواهرانم در وزن ۵۲ یا ۶۰ رقابت کنم. به هر حال کار سختی است. من ۲ بار با الهه رقیب بودم و ما خواهران مجبوریم هر ۴ سال یک بار با هم رقیب شویم.

ما خواهران منصوریان در مسابقات با هم رقیب هستیم 

منصوریان درباره اینکه چقدر شانس برای حضور در مسابقات آسیایی دارد، گفت: ان شا الله امسال اتفاقات خوبی بیفتد و من انگیزه زیادی دارم و به خود اطمینان دارم که می‌توانم موفق شوم و طلای آسیایی را بگیرم و این مسابقات برای من رویداد بزرگی است. امیدوارم از ما خواهران کسی به این مسابقات برود که لیاقتش را دارد و بتواند مدال طلا را بگیرد. فرقی نمی‌کند که کدامیک از ما خواهران به این رقابت‌ها برویم و پشت هم هستیم و با هم تمرین می‌کنیم. شاید ما در  مسابقات با هم رقیب باشیم، اما در بیرون  به هم کمک می‌کنیم.

من بعد از ثابت شدن در تیم ملی ووشو به دبی می روم 

قهرمان ووشو کشورمان درباره وضعیت حضورش در مسابقات mmi گفت: من برای شرکت در این مسابقات در دبی بودم، اما باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کردم تا بتوانم در اردو‌های تیم ملی ووشو حضور یابم به همین علت به ایران برگشتم. البته بعد از اینکه در تیم ملی ثابت شدم به دبی برمی گردم تا در مسابقات mmi شرکت کنم.

مربی چینی برای مسابقات آسیایی می تواند کمک کند 

منصوریان درباره اینکه بهترین گزینه مربیگری برای تیم ملی بانوان ووشو چه کسی است، گفت: با توجه به اینکه رشته ووشو برای چینی‌ها است، مربیان چینی خیلی تاثیرگذار هستند، چون حریفان را می‌شناسند. برای مسابقات مهم آسیایی، یک مربی چینی بهتر می‌تواند کمک کند. احتمالا فدراسیون ووشو هم همین کار را انجام بدهد و از مربیان چینی استفاده کند. البته ما مربیان داخلی خوبی داریم که کمتر از چینی‌ها نیستند و می‌توانند ووشوکاران را به سطح آمادگی برسانند.

او گفت: ان شاالله امسال با تدارکی که فدراسیون دو و میدانی در نظر می‌گیرد نتیجه خوبی در مسابقات آسیایی بگیریم. مسئولان فدراسیون اردو‌ها را زود برگزار می‌کنند تا نفرات فیکس مشخص شود و بعد از آن اردو‌های تدارکاتی در چین می‌گذارند تا با ورزشکاران چینی مبارزه و تمرین کنیم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی ۲ مدال خوشرنگ بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار