تیم شهروند ساری به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های فوتسال جوانان کشور صعود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مرحله اول رقابت‌های لیگ یک جوانان فوتسال باشگاه‌های کشور در گروه دوم با شرکت تیم‌های میثاق جوانان پارتاک اصفهان؛ جام‌آوران صومعه‌سرا؛ گهرزمین سیرجان؛ شهروند ساری و انصار متین اشکاوند از ۱۱ تا ۱۵ آذر به میزبانی باشگاه شهروند در سالن مرحوم بهروش ساری برگزار شد.

در پایان دیدار‌های این گروه تیم‌های شهروند ساری و گهر زمین سیرجان به مرحله نهایی بازی‌ها صعود کردند و تیم میثاق جوانان پارتاک اصفهان به لیگ مناطق سقوط کرد.

تیم شهروند ساری در این رقابت‌ها در بازی نخست مقابل تیم جام آوران صومعه‌سرا به نتیجه مساوی ۴ بر ۴ دست یافت، در بازی دوم ۴ بر ۰ گهر زمین سیرجان را شکست داد و در بازی سوم ۴ بر ۱ میثاق جوانان پارتاک اصفهان را از پیش رو برداشت.

در پایان بازی‌های این گروه تیم شهروند ساری با ۷ امتیاز و به خاطر تفاضل در رده نخست جدول ایستاد، گهرزمین سیرجان با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. این دو تیم به مرحله بعد صعود کردند.

در این گروه انصارمتین اشکاوند با ۶ امتیاز سوم شد و جام آوران صومعه‌سرا و میثاق جوانان پارتاک اصفهان با ۴ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جدول جای گرفتند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.