فیلم کوتاه داستانی «برای یک نفس» رتبۀ دوم در بخش بین‌الملل یازدهمین جشنوارۀ سیمرغ را از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سلمانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: فیلم کوتاه داستانی «برای یک نفس» به نویسندگی و کارگردانی سید مجتبی حسینی با موضوع اهدای عضو، رتبۀ دوم در بخش بین‌الملل یازدهمین جشنوارۀ سیمرغ را از ان خود کرد.

سلمانی ادامه داد: «برای یک نفس» با موضوع پاسداشت اهدا‌کنندگان عضو و خانواده‌های آنان با هدف تبیین و ترویج این فرهنگ نیک و پسندیده در جامعه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و همچنین شرکت بازرگانی سرمت تولید شده است.
او افزود: در این فیلم ۲۰ دقیقه‌ای ماجرای پر فراز و نشیب خانواده‌ای که درگیر مسئله اهدای عضو هستند به تصویر کشیده شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: بخش بین‌الملل جشنوارۀ سیمرغ به موضوع «فرهنگ سلامت» اختصاص داشت و این فیلم به فرهنگ‌سازی در خصوص یکی از مهمترین موضوعات پزشکی و سلامت پرداخته است.

سلمانی تصریح کرد: فیلم کوتاه داستانی «برای یک نفس» پیش از این در شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آسوریک» در زاهدان، اولین جشنوارۀ فیلم و عکس اخلاق پزشکی و اولین جشنوارۀ مهر مادر حضور یافته و به نمایش درآمده بود.

یازدهمین جشنوارۀ بین‌المللی سیمرغ در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.