امام جمعه کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی از ارکان اساسی کشور است و نباید دقت در آن کم شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در  دیدار با اعضاء و مسئولان سازمان بسیج حقوق دانان استان به اهمیت حقوق اشاره کرد و گفت: اسلام به مسائل حقوقی توجهی همه جانبه دارد.

او با بیان اینکه در انجام کار‌های حقوقی باید دقت کافی داشت افزود: دستگاه قضایی از ارکان اساسی کشور است و نباید دقت در آن کم شود.

حضرت آیت الله علما در ادامه با قدردانی از خدمات ارزنده بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیان داشت: کار شما خدمت به مردم است و این دارای ثوابی مضاعف است.

آزادسازی هزار و ۴۰۰ نفر از زندانیان 

رسول بهرامی پورمدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه نیز خدمت رسانی تخصصی برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی مردم را از افتخارات این سازمان عنوان کرد و افزود: طرح آموزش همگانی حقوق، هر مسجد یک حقوقدان، برگزاری کارگا‌ههای آموزشی، نهضت آزادسازی زندانیان و رزمایش‌های کمک مومنانه از مهمترین اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه است.

او گفت: در پویش نذر آزادسازی زندانیان تصمیم بر این است تا پایان امسال با همکاری دستگاه قضایی استان، سازمان زندان‌ها و پشتیبانی‌های فرمانده سپاه استان تعداد آزادسازی زندانیان به هزار و ۴۰۰ نفر برسد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.