رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه مجازی دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان کرمانشاه در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال تفاوت‌هایی با نمایشگاه سال گذشته دارد، افزود: در نمایشگاه امسال که می‌تواند بستری برای متخصصین باشد، امکان دائمی شدن این نمایشگاه برای معرفی دستاورد‌های استان فراهم شده است.

او افزود: این نمایشگاه به صورت مجازی از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه همچنین از برگزاری اتاق‌های گفتگو در حاشیه نمایشگاه امسال خبر داد و اظهار داشت: در زمان برگزاری این نمایشگاه و از ساعت ۹ تا ۱۲ شرکت ها، سازمان‌ها و مراکز رشد می‌توانند گزارش عملکرد و دستاورد‌های یک ساله اخیر خود را بیان کنند.

آزادی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ سازمان در حال بارگزاری اطلاعات خود در سامانه هستند، گفت: روز پنجشنبه ۱۸ آذر آیین افتتاحیه و روز ۲۵ آذر اختتامیه را با معرفی شرکت کنندگان برتر برگزار می‌کنیم.

او بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه مجازی به آدرس p.kti.ir مراجعه کنند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود از برگزاری رویداد بزرگ ایده‌پردازی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال همزمان با هفته پژوهش امسال خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از نوجوانان صاحب ایده است تا بتوانند در مسیر تجاری سازی ایده قرار بگیرند.

آزادی، حوزه‌های ۹ گانه این رویداد را فناوری اطلاعات، مدیریت بحران، آموزش، گردشگری، انرژی، کشاورزی، اجتماعی، ورزش و سلامت جسمانی و هوشمندسازی عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند از ۲۰ آذر تا ۳۰ دی ماه ایده‌های خود را در سامانه panikar.ir/panic-tournament ثبت کنند.

او اشاعه فرهنگ کارآفرینی و توسعه کسب و کار‌های فناورانه را ضروری دانست و گفت: بعد از داوری ۵۰ ایده را به صورت حضوری فراخوان می‌دهیم و در نهایت ۲۳ ایده برتر معرفی و جوایز نفیسی مانند سه عدد ساعت هوشمند، ۱۰ تبلت کتابخوان و ۱۰ تخته سیاه دیجیتال به برگزیدگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.