به گزارشباشگاه خبرنگاران جوان، در زمین برفی یک بنز اس 500 با پراید کری خوانی میکند ولی بنز در عین ناباوری شکست میخورد. بنز در برف گیر میکند ولی پراید به راحتی در همان برف به راهش ادامه میدهد.
همین الان در سال ۱۴۰۰ با مبلغ ۲۰۰ تا حدود ۴۰۰ میلیون که میریم باهاش یه پرشیا یا پراید میخریم توی همین کیش خودمون با همین مبلغ میشه بهترین بنز و بی ام و یا کوروت یا توی همین مایه ها ماشین ۱ تا دو سال کار کرده خرید چون اونجا اصلا گمرکی نیست تا گرون بشه
آخه خودتون خندتون نگرفت از نادانیتون خوب آخه معلومه ماشین دنده ایی تو برف گیر نمیکنه ولی اتومات گیر میکنه چقدر شما خنده دارید و مهمتر این که پراید دف جلو هس و تمام توان ماشین سر جلو هس و بنز هم دف عقب
چی بگم آخه..... عزیزانی که چیزی از ماشین یا همان خودرو نمیدونین.تو جادهای برفی ماشین دف جلو بهتر توان حرکت داره چون سنگینی موتور وگیربکس رو چرخ جلو هست همین .....
عزیزان برادر از کوره در نروید اینکه پراید تونسته درپیست برفی به راه خودش ادامه بده بخاطر اینکه دیفرانسیل جلوهست وبنز پانصد دیفرانسیل عقب به همین خاطر تمام نیروی موتر پراید روی چرخهای جلو هست وراحت به راهش ادامه میده اما بنز خیر انشاالله برف اومد خودتون امتحان وکنید
نه بابا... احسنت... بنز اس 500 هفتاد درصد چرخ عقب و 30 درصد چرخ های جلو تقسیم شده.
تست رانندگی روی یخ که در روسبه انجام شده این ماشین سرعت 230 ثبت کرده.
تو این صحنه کامپیوتر ماشین طوری تظیم کرده که ملت اسکل کنه و به شدت موفق بوده
هرمز
۱۹:۰۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
امان از شایعاتی که مردم به آن توجه ندارد و سایپا و ایران خودرو با هم دارند توافق میکنند و دفاع های خود را به فروش می رساند زیرا ماشین های زیادی به پا کرده اند و می خواهند با شایعات گران شدن مردم را به طرف خود بکشند کاربران باید بدانند که شایعات است که ماشین را گران می کند نه دولت
نظرات رو که خوندم اکثرا ازپراید تعریف میکردن ! من ازکسانیکه طرفدار پرایدن سوال دارم اگه 150 میلیون داشته باشی وبگن ازبین پرایدوبنز یکی رو انتخاب کن یعنی پرایدرو میخریدی؟
پس نتیجه میگیریم پراید بهتره !!!
حالا میشه دلیل هم گفت ؛ چون این مرسدس نیروی محرحه چرختهای عقب (پلوس عقب یا همچین چیزی که لحظه ای یادم رفت خخ) هست و پراید جلو ! تو برف و یخ هم نیروی حرک چرخ جلوها بهتر حرکت میکنن !
بنز دیفرانسیل عقب لاستیک های با آج ریز و نرم تر برای سرعت بالا و نه برای برف
پراید دف جلو با لاستیک آج بزرگتر و سفت تر برای سرعت پایین و کیلومتر بیشتر و چهار فصل
در مجموع انتخاب درست لوازمی که رو ماشین نصب میشه تاثیر خودش رو نشون میده
گران ترین و ارزان ترین درست نیست مناسب ترین و به صرفه ترین درسته و جواب بهتری میدهد
بخاطر اینکه دیفرانسیل عقب .هم قدرت موتورش خیلی بالا... چند سال پیش همین اتفاق برای منم افتاد تو کامرانیه. ۲۰۶ و پراید انگار رو زمین خشک داشتن راه میرفتن راحت... من و مردم داشتن هل میدادن... مسخرمم میکردن بفروش پراید بخر بابا.خخخخ
تست رانندگی روی یخ که در روسبه انجام شده این ماشین سرعت 230 ثبت کرده.
تو این صحنه کامپیوتر ماشین طوری تظیم کرده که ملت اسکل کنه و به شدت موفق بوده
اها الاغاش دوپینگ کردن
ولی حیف ۱۵۰ که آدم بده پراید بخره
یه زمانی که ارزون بود ارزش داشت
الآن نه
حالا میشه دلیل هم گفت ؛ چون این مرسدس نیروی محرحه چرختهای عقب (پلوس عقب یا همچین چیزی که لحظه ای یادم رفت خخ) هست و پراید جلو ! تو برف و یخ هم نیروی حرک چرخ جلوها بهتر حرکت میکنن !
پراید دف جلو با لاستیک آج بزرگتر و سفت تر برای سرعت پایین و کیلومتر بیشتر و چهار فصل
در مجموع انتخاب درست لوازمی که رو ماشین نصب میشه تاثیر خودش رو نشون میده
گران ترین و ارزان ترین درست نیست مناسب ترین و به صرفه ترین درسته و جواب بهتری میدهد
این که همه ماشینا دارن میرن فقط بنزه مونده
فک کنم مشکل فنی داره
لطفا این فیلم را حذف کنید مسولین سایپا دوباره خط تولید پراید راه می اندازند. یا در بهترین حالت دلالن قیمت پراید را میکشن بالا