فرمانده انتظامی شهرستان دورود، از دستگیری گردانندگان صفحات اینستا گرامی معروف به "شاخ شکن" که اقدام به انتشار تصاویر شهروندان در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ"جمشید سیاه منصور" فرمانده انتظامی شهرستان دورود بیان داشت: اخیرا در شبکه اجتماعی اینستا گرام صفحاتی تحت عنوان "شاخ شکن" توسط اشخاصی ناشناس ایجاد شده بود که با انتشار تصاویر خصوصی شهروندان، القاب و صفات غیر مرتبط را به آن‌ها نسبت می‌دادند و با تشویش  اذهان  عمومی علیه  شهروندان و اشخاص مورد نظر خود فعالیت می‌کردند، گزارشات مردمی و پرونده‌های ارجاعی از دستگاه قضائی نشان از حساسیت و اهمیت مطالب منتشر شده در صفحه اینستاکرامی شاخ شکن را داشت، بلافاصله، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضائی و انجام کار‌های اطاعاتی و پلیسی ۳ نفر از گردانندگان صفحات اینستاگرامی به هویت معلوم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دورود، با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: متاسفانه عدم آگاهی برخی ازکاربران در فضای مجازی نسبت به سواد رسانه‌ای با عث شده است تا شایعات به صورت غیر قابل تصور باور پذیر شوند.
سرهنگ سیاه منصوردر پایان، به والدین توصیه کرد، نسبت به فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی دقت کافی را داشته باشند تا از آسیب‌های این حوزه در امان بمانند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.