دیدار هنرمندان گتوندی با خانواده شهدا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از دیدار با خانواده شهیدان حسین زاده و تاج بخش با همراهی هنرمندان و خبرنگاران خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: به مناسبت پاسداشت مقام شهید و شهادت همچنین حقی که شهدا و خانواده آنان بر گردن ما دارند با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه با خانواده شهید مدافع حرم شهید محمد تاج بخش و شهید حسین حسین زاده دیدار و گفت و گو کردیم.

او افزود: امروز امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدایی است که خالصانه برای دفاع از ناموس و وطن خود در راه خدا شهید شدند.

بهداروندی بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا همزاد پنداری با خانواده شهدا است که احساس کنند ما هم در کنار آرمان‌های شهیدان تا پای جان ایستاده ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تصریح کرد: کمترین کاری که ما می‌توانیم در حوزه فرهنگ و هنر برای پاسداشت شهدای گرانقدر انجام دهیم خلق آثاری با موضوع ایثار و شهادت است که خوشبختانه در مناسبت‌های مختلف هنرمندان و خبرنگاران فعالیت‌های خوبی در این زمینه دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهید حسین حسین زاده در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات والفجر ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید مدافع حرم گتوند شهید محمد تاجبخش نیز که مدیر فعال کانون فرهنگی هنری قیصر امین پور بود در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار