بویری گفت: انگیزه ما به دلیل مردم هر روز بیشتر از دیروز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیام بویری کاپیتان تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: در مسابقات کشتی فرنگی لیگ برتر اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد رخ داد و نتوانستم به خاطر مصدومیت‌هایی که داشتم کشتی بگیرم.

او افزود: ما در تمام اوزان روی کشتی گیران حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند با یک کشتی حساب شده عزیزلی آذربایجانی قهرمان جهان را شکست داد همچنین در وزن ۹۷ کیلوگرم به دلیل اضافه وزن امید محمودی نتوانستیم از این کشتی گیر بهره بگیریم و به دلیل آسیب دیدگی کشتی گیر ۱۳۰ مجبور شدیم از محمودی در این وزن استفاده کنیم.

بویری با اشاره به اینکه با دعای خیر همه مردم به این مقام دست پیدا کردیم، بیان داشت: برای مردم هر روز بیشتر از دیروز انگیزه ما دو چندان می‌شود و امیدوارم که بتوانیم در مسابقات جهانی پیش رو با کسب یک مقام دل مردم خوزستان و مخصوصاً ایذه را شاد کنیم.

امید محمودی دیگر کشتی گیر تیم سینا صنعت ایذه نیز گفت: خدا را شاکریم که توانستیم در بیست و یکم دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم و به دلیل مصدومیت آرمان علیزاده کشتی گیر وزن ۱۳۰ من به جای این کشتی گیر روی تشک حاضر شدم.

او بیان داشت: تیم ما یک دست جوان بود و امیدواریم بتوانیم در جام باشگاه‌های جهان جبران کنیم و و با قهرمانی در این رقابت‌ها دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

این کشتی گیر تصریح کرد: طبق وعده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خانه کشتی شهرستان ایذه اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید امیدواریم این وعده محقق شود و ما بتوانیم مسابقات کشوری و حتی جهانی را در این شهرستان میزبانی کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.