کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه یک اهواز گفت: معرفی جایگاه ویژه نماز با برقراری پیوند محکم بین مساجد و مدارس میسر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا بهمئی، کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز» که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دبیرستان هیات امنایی پاینده برگزار شد، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارساهمیت ویژه‌ای دارد.

او افزود: یکی از راهکار‌های معرفی جایگاه ویژه نماز، برقراری پیوندی محکم بین مساجد و مدارس است که این مهم با برنامه ریزی‌های موثر و اقدامات جدی و پیگیری‌های مستمر از سوی مسئولان زیربط میسر می‌شود.

ادیبه سبحانی، مدیر دارالقرآن چهارده معصوم خواهران اهواز بیان داشت: قرآن کریم بیانگر راه صحیح زندگی است و خداوند متعال در این کتاب آسمانی طریقه درست زندگی را به انسان نشان داده و ما نیز باید با حفظ قرآن و عترت در این مسیر گام برداریم.

او اظهار کرد: یاد گرفتن قرآن و آموزه‌های دینی وظیفه همه مسلمانان و یاد دادن آن به همه افراد جامعه اقدامی نیک و خداپسندانه است و سبب انس مردم با این کتاب آسمانی خواهد شد و ما نیز در دارالقرآن چهارده معصوم همه تلاش خود را برای خدمت معنوی بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
لطفا بهترین انشا را بیاورید