سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر ضرورت حمایت از ناوگان بخش خصوصی جهت جلوگیری از کاهش خدمات حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،اسماعیلی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تعمیر، نگهداری و دستمزد اتوبوس‌های بخش خصوصی و از طرفی قیمت بالای اتوبوس های نو و محدودیت‌های مالی جهت خرید حداکثری اتوبوس و به‌منظور افزایش حمایت از ناوگان بخش خصوصی و ایجاد انگیزه کاری و راحتی و نگاه واقع‌بینانه و حمایتی به این بخش و جلوگیری از کاهش ناوگان بخش خصوصی به دلیل عدم حمایت که باعث هدر رفت سرمایه و کاهش خدمات می‌شود، امکان‌سنجی افزایش حمایت از بخش خصوصی به صورت بسته های حمایت‌ فنی غیر مالی در کنار پرداخت یارانه در دستور کار اتوبوسرانی تبریز قرار دارد.

وی افزود: به‌منظور شناسنامه‌دار کردن خطوط بخش خصوصی تحت نظارت و نظام مندی برنامه‌ها، فعالیت و حمایت‌ها از این بخش، در اسرع وقت شناسنامه جامع ناوگان بخش خصوصی شامل مبنای واگذاری، تعداد خطوط، تعداد ناوگان، ناوگان فعال و متوقفی، لیست شرکت‌ها و میزان حمایت‌ها، با آمار و اطلاعات جامع و بروز تهیه و تدوین خواهد شد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر تعیین و تعریف منابع درآمدی پایدار برای اتوبوسرانی تبریز به‌ منظور کاهش مشکلات مالی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.