نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان با مشارکت ۱۱۰۰ ناشر از سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رمضانعلی معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در آستانه هفته‌ی پژوهش و میلاد با سعادت حضرت زینب (س) پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان و اولین نمایشگاه مجازی استان اصفهان از ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ تا ۲۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نمایشگاه کتاب که قبلا به صورت فیزیکی و حضوری انجام می‌شد به لحاظ شیوه نامه های بهداشتی وزارت بهداشت، اداره کل وزارت ارشاداسلامی و ادره کل ارشاد اسلامی استان اصفهان تصمیم گرفتند که نمایشگاه کتاب را به صورت مجازی برگزار کنند و با توجه به بازخورد مثبتی که همه مسولان از نمایشگاه بین المللی کتاب داشتند برآن شدکه استان اصفهان برای اولین بار نمایشگاه مجازی کتاب را در خود داشته باشد.

وی گفت: ویژگی‌هایی که در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان خواهد داشت خرید و سفارش به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود و همه مردم استان اصفهان می‌توانند استفاده بکنند و با تخفیف ۴۰ در صد می‌باشد.آدرس نمایشگاه www.ketab.ir می‌باشد که مردم با ورود به این سامانه مراجعه کنند و کتاب دلخواه خود را انتخاب کنند و خرید کنندو با هماهنگی با پست جمهوری اسلامی و پست استان اصفهان صورت گرفته که به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

رمضانعلی معتمدی گفت: ویژگی دیگر این نمایشگاه در دسترس بودن همه آحاد جامعه می‌باشد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان بخاطر عدالت فرهنگی و اینکه سرانه فرهنگی هر فردی از جامعه به خودش اختصاص پیدا کند این نمایشگاه را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

معتمدی گفت: بیش از ۱۱۰۰ ناشراز سراسر کشور با عرضه بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه حضور دارند که حدود ۵۰ ناشر از استان اصفهان و بقیه ناشر‌ها از سراسر کشور هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: این نمایشگاه فقط مختص مردم استان اصفهان می‌باشد با توجه به اینکه کد پستی را درج می‌کنند اگر کسی در استان‌های دیگر خرید کند باید کتاب را برای استان اصفهان هدیه کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار