مردم ارومیه با سینما آشتی کردند/فروش بیش از ۱۰ هزار بلیط در سینماهای ارومیه

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از فروش بیش از ۱۰ هزار بلیط در سینما‌های ارومیه طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،احد هوشمند رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: با توجه به برداشتن محدودیت های کرونایی و بازگشایی سینماها بعد از ۲سال خوشبختانه با وجود فیلم های سینمای خوب که بر روی پرده است مردم ارومیه و استان با سینما آشتی کرده و حضور قابل توجهی در سینما داشته اند.

وی تصریح کرد: در هفته جاری بیش از ۱۰هزار بلیط فروشی در سینماهای ارومیه انجام شد که بیشترین بلیط با تعداد ۵۰۰۰ بلیط مربوط به فیلم آتابای است.

هوشمند با اشاره به بازگشایی سینماها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، خاطر نشان کرد: اگر فیلم های خوب در سینما ها اکران شود حتما شاهد روزهای خوب و رونق سینما ها خواهیم بود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار کرد: کرونا متاسفانه مثل اغلب مشاغل و حرفه ها خسارت ۱۰۰درصدی به سینماهای کشور به طبع سینماهای استان نیز وارد کرده است و تعطیلی ۲ساله سینما درآمد سینما داران را با رکود مواجه کرد.

هوشمند یاد آور شد: با توجه به کاهش کرونا برنامه های که در طول کرونا تعطیل شده بودند از جمله کانون های شعر، عاشیق ها و نمایشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره برگزار می شوند.

وی ادامه داد: تا آخر سال چهارمین جشنواره عاشیق ها با نام مکتب ارومیه که به دلیل کرونا دوسال در برگزاری ان وقفه ایجاد شده بود ، با حضور عاشیق های از سراسر کشور در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.