رسیدگی سریع و فوری به وضعیت مصدومان حادثه تصادف سرویس مدرسه/اعلام اسامی دانش آموزان/۳ دانش آموز راهی اتاق عمل شدند

استاندار کرمانشاه از رسیدگی سریع و فوری به وضعیت مصدومان حادثه تصادف سرویس مدرسه خبر داد و افزود: مراحل قانونی این حادثه هم پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه تصادف سرویس مدرسه در بیمارستان طالقانی کرمانشاه گفت : متاسفانه طبق گزارش فرمانده پلیس راه یک دستگاه مینی بوس از هلشی به سمت ماهیدشت در حال حرکت بوده که به علت مه گرفتگی غلیظ جاده با یک دستگاه کامیون برخورد می‌کند.

او با بیان اینکه این مینی بوس سرویس مدرسه بوده، گفت : در این حادثه بی توجهی از جانب راننده مینی بوس بوده که متاسفانه این حادثه را رقم می‌زند.

استاندار کرمانشاه افزود: در این حادثه متاسفانه دو دانش آموز دختر جان خود را از دست داده و مابقی دانش آموزان مجروح می‌شوند.

او با بیان اینکه درمان دانش آموزان به سرعت در حال پیگیری است افزود: تمام کادر درمان بیمارستان طالقانی پای کار هستند و روند درمان به سرعت در حال انجام است.

بازوند گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و رییس آموزش و پرورش هم از مصدومان حادثه عیادت کرده و امور درمانی و حقوقی آن‌ها در حال پیگیری است.

استاندار کرمانشاه گفت: مراحل قانونی این موضوع هم توسط پلیس راه در حال پیگیری است .

امدادرسانی به موقع مصدومان تصادف

فرماندار کرمانشاه گفت: امدادرسانی به مصدومان تصادف دانش‌آموزان کرمانشاهی به موقع بوده است.

فضل‌اله رنجبر گفت: در پی تصادف صبح امروز مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان متوسطه اول با کامیون ۲ دانش آموزان در دم فوت کردند.

او افزود: ۱۷ مصدوم این تصادف که شامل ۱۶ دانش‌آموز و راننده هستند به مرکز درمانی بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه اعزام شدند.

فرماندار کرمانشاه افزود: با حضور به موقع تیم‌های امدادی و اقدامات فوری و مؤثر تیم پزشکی هم اکنون مداوای مصدومان در حال انجام است.

رنجبر گفت: حال دانش‌آموزان رو به بهبودی است و حال عمومی ۲ نفر از مصدومین وخیم گزارش شده و هم‌اکنون کادر پزشکی برای بهبود هرچه سریع‌تر مصدومان تصادف در تلاش هستند .

سه تن از دانش‌آموزان روانه اتاق عمل شدند

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم کرمانشاهی را اعلام کرد و گفت: سه تن از دانش‌آموزان روانه اتاق عمل، ۹ نفر در اورژانس تحت مداوا و ۶ نفر از بیمارستان ترخیص شدند.

حال عمومی دانش آموزان خوب است

رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه گفت: سه نفر از مصدومان به علت خونریزی تحت عمل جراحی قرار گرفتند که حال عمومی آن‌ها هم اکنون خوب است.

او افزود: از لحاظ سطح بندی تریاژ حال عمومی ۱۲ نفر دیگر در سطح ۳ و ۴ قرار دارد که بعضی از آن‌ها می‌توانند ترخیص شوند.

رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه افزود: دانش آموزان مصدوم در این حادثه عموما دچار شکستگی از ناحیه دست و پا، لگن، پارگی پیشانی و لب و آسیب دیدگی صورت شده اند که اقدامات درمانی لازم برای آن‌ها صورت گرفته است.

برخورد با مقصرین سانحه تصادف

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد با مقصرین سانحه تصادف دانش آموزان کرمانشاهی خبر داد.

شهرام کرمی گفت: متأسفانه در این حادثه که صبح امروز در محور هلشی به ماهیدشت رخ داد ۲ نفر از دانش آموزان جان خود را از دست دادند و تعدادی هم مجروح شدند.

او با ابراز همدردی با خانواده دانش آموزان جان باخته، افزود: با توجه به وقوع این حادثه ناگوار دستورات لازم را برای رسیدگی سریع به آن صادر شده و پیگیری‌های قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند درمان دانش آموزان مصدوم این حادثه در حال انجام است.

کرمی با بیان اینکه از آموزش و پرورش استان کرمانشاه خواسته شده تا گزارشات خود را در مورد این حادثه به دستگاه قضائی ارائه کند، بیان کرد: از پلیس راه استان کرمانشاه هم خواسته‌ایم تا نتیجه بررسی‌های خود را سریعاً به دستگاه قضای اعلام کند تا با مقصرین این حادثه برخورد قانونی صورت گیرد.

مقصر حادثه تصادف راننده مینی‌بوس است

دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، مقصر حادثه تصادف صبح چهارشنبه محور ماهیدشت را راننده مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان اعلام کرد و گفت: این حادثه به دلیل توجه نکردن به جلو راننده مینی‌بوس ناشی از مه گرفتگی شدید هوا اتفاق افتاد .

اسامی دانش آموزان فوت شده و مصدوم اعلام شد.

رسیدگی سریع و فوری به وضعیت مصدومان حادثه تصادف سرویس مدرسه/اعلام اسامی دانش آموزان

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۲۰:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
خبردردناکی بود خدا به خانوادهاشون صبربده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، مقصر حادثه تصادف صبح چهارشنبه محور ماهیدشت را راننده مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان اعلام کرد و گفت: این حادثه به دلیل توجه نکردن به جلو راننده مینی‌بوس ناشی از مه گرفتگی شدید هوا اتفاق افتاد .

اینی که گفتید یعنی چی؟؟؟