مسئول واحد توسعه بازرگانی جهادکشاورزی مهاباد گفت: طی یک ماه گذشته ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، انور حسینی مسئول واحد توسعه بازرگانی جهادکشاورزی مهاباد گفت: هم اکنون روزانه بیش از ۴ تن بسته به نیاز بازار در سطح این شهرستان و فروشگاه‌های پرتردد با قیمت مصوب عرضه می‌شود و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه هم اکنون مرغ منجمد قیمت ۲۰۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم عرضه می‌شود، افزود: طی چند ماهه گذشته قیمت مرغ در بازار مهاباد از ۳۷۰ هزار ریال فراتر رفته بود که با توجه به برنامه‌های ستاد تنظیم بازار شاهد کاهش قیمت آن هستیم.

مسئول واحد توسعه بازرگانی جهادکشاورزی مهاباد بیان کرد: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

هم‌اکنون ۸۲ واحد مرغداری شامل ۵۸ واحد مرغداری، ۶ واحد تولیدی گوشت مادر، چهار واحد تخم‌گذار، ۲ واحد جوجه‌کشی و یک واحد بوقلمون با ظرفیت یک میلیون و ۹۸۲ هزار قطعه در این شهرستان فعال است.

آذربایجان‌غربی دارای بیش از ۷۵۰ واحد مرغداری گوشتی، مادر و تخم‌گذار است که علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از گوشت مرغ آذربایجان‌شرقی را نیز تامین می‌کند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.