امام جمعه زرند گفت: انتظاری که در حال حاضر مردم از ما دارند، این است که ما از رویکرد و فرهنگ انقلاب فاصله نگیریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با اشاره به نقش تعیین کننده شورای فرهنگ عمومی در ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان گفت: شورای فرهنگ عمومی نقش مهم وتاثیرگذاری در ارتقاءسطح فرهنگ شهرستان دارد ومسئولان شهر ومدیران دستگاه‌ها وادارات نهاد‌ها باید در کنار هم قرار بگیرند تا یک هم افزایی در راستای خدمت به فرهنگ ومسائل دینی، مذهبی، هنری و ادبی که باخون وگوشت وپوست مردم ما آمیخته شده، صورت بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند گفت: محور توسعه ما در هر بُردی که بخواهد صورت بگیرد، فرهنگ است وتا فرهنگ را اصلاح وفرهنگ سازی نکنیم قطعا آن توسعه‌ای که انتظار داریم ایجاد نمی‌شود.

امام جمعه زرند با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده است، تصریح کرد: انقلاب ما پیش از اینکه یک انقلاب نظامی وسیاسی واجتماعی باشد، یک انقلاب فرهنگی بوده ومردم با آن رویکرد فرهنگی ومذهبی که داشتند، خواستند یک حاکمیت اسلامی درصدر کار قرار بگیرد و انتظاراتی هم که در حال حاضر مردم از ما دارند، این است که ما از این فرهنگ فاصله نگیریم.

حجت الاسلام شجاعی با تاکید بر جدی گرفتن برنامه‌های مطرح شده در جلسات شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: انتظاری که از تشکیل این جلسه داریم و می‌تواند منشأ خیرات وبرکات در سطح شهرستان باشد، جدی گرفتن برنامه‌هایی است که مطرح می‌شود.

او ادامه داد: طرح‌ها وایده‌هایی که دردستور کار قرار دارد به ویژه آسیب‌های اجتماعی مورد بررسی وارزیابی قراربگیرد، راهبرد‌ها وراهکار‌هایی که برای برون رفت از این مشکلات ومعضلات می‌تواند کمک کند بررسی وتا رسیدن به نتیجه پیگیری کنیم.

امام جمعه زرند در پایان ابراز امیدواری کرد: یقینا جدی گرفتن این جلسات وبرنامه‌ها وحضور پُر رنگ مسئولان ادارات ودستگاه‌ها ونهاد‌ها می‌تواند نقش کلیدی و تاثیرگذاری را در سطح شهرستان داشته باشد.

در این جلسه تعدادی از اعضاء به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار