فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی فردای این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد:پیکان تیم بسیار جوان و خوبی است و بعد از پنج تساوی چاره‌ای جز برد نداریم و برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد.

مجیدی افزود: شما آمار‌های بازی‌های لیگ را بررسی کنید می‌بینید که همه چی در خصوص تیم استقلال واضح است و امیدوارم بد شانسی‌های استقلال برابر پیکان به پایان برسد و به بتوانیم به پیروزی برسیم.

او افزود: تمام اتفاقات و نتایج را برعهده میگیرم و هیچ گاه برای نتایج، تیم داور و یا کسی را متهم نکرده ام. اما داوری‌ها وقتی بررسی می‌شود حقایق روشن می‌شود. همینجا اعلام می‌کنم تمام نتایج استقلال بر عهده من است و هیچ وقت داوری را مقصر کسب نتایج استقلال نمی‌دانم.

مجیدی درباره غایبین تیم خود برای بازی فردا و همچنین شرایط بابک مرادی گفت: تنها غایب ما وریا غفوری است. مرادی نیز بازیکن خوبی است و، اما باید در چارچوب قوانین باشگاه باشد و نظم و انضباط برای تیم استقلال بسیار مهم است. من برادرم فرزاد ۱۰ دقیقه دیر به تمرین آمد ۲ هفته اجازه ندادم در تمرینات شرکت کند، مرادی که بازیکن است و جای خود را دارد من با آجرلو صحبت کرده ام و مرادی بعد از حضور در کمیته انضباطی باشگاه در تمرینات شرکت خواهد کرد.

داور دربی شهامت گرفتن پنالتی را نداشت 

او درباره نتایج استقلال بیان کرد: قبلا هم گفته‌ام که در عرصه مربی‌گری ۲ کار را انجام نمی‌دهم. اول اینکه نتیجه نگرفتن را گردن داور بیاندازم و دوم اینکه نتیجه نگرفتن تیم را به گردن بازیکن بیاندازم. من به عنوان نفر اول فنی تیم استقلال تمام اتفاقات و نتایج را برعهده می‌گیرم. بنیادی‌فر قبل از دربی هم داور بازی‌های ما بوده و داور خوبی است و در کنفرانس قبل از بازی هم این را گفتم. من فکر می‌کنم در آن لحظه فقط شهامت گرفتن پنالتی را نداشت. اگر آن صحنه دقیقه ۳۰ یا ۵۰ بود، داور پنالتی می‌گرفت. اگر استقلال خوب نتیجه نگیرد و خوب بازی نکند، مسئولیتش بر عهده من است و من هیچ وقت نمی‌گویم که مقصر داور است.

تیم استقلال  باکیفیت است 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:قبل از بازی با پرسپولیس اعلام کردم که به بازیکنانم ایمان دارم. تیمی که در ۸ بازی نمی‌بازد و تنها ۲ گل می‌خورد و آن هم در جریان بازی نیست و روی ضربات ایستگاهی است، تیم با کیفیتی است. تمام تمرکز و تلاشم را می‌گذارم تا استقلال را به کیفیت مدنظرم برسانم و مطمئنم با این بازیکنان به آن کیفیت خواهیم رسید.

او درباره اظهاراتش بعد از دربی گفت: صحبت مطرح شده برای آن بازی بود و شرایط خاص خودش را داشت و تمرکز من روی بازی فرداست و اجازه دهید که بعدا در شرایطی مناسب‌تر در این باره صحبت می‌کنیم.

مجیدی درباره کیفیت پایین دربی بیان کرد: برد در دربی می‌توانست به ما خیلی کمک کند. بازی دربی حساس است و این حساسیت باعث می‌شود تا موقعیت‌ها کم باشد. قبول دارم بازی با کیفیتی نبود. هر ۲ تیم فرصت‌هایی داشتند، اما این قول را می‌دهم که در بازی برگشت هواداران ۲ تیم بازی به مراتب بازی جذاب‌تری را خواهند دید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار